Hogyan kösd le gyermeked.... 3. rész

2020.10.05

Szia!

Folytatom az ötletadást! Jöhet ugye?

7. Rajzold le az otthonodban vagy a kertedben található fűszernövényeket a saját stílusodban, nem kell, hogy élethűek legyenek. Rajzolhatsz ceruzával vagy tollal, színesben vagy fekete-fehérben. Én ezt a pár növényt például fekete tűfilccel rajzoltam.

8. Vagy akár lerajzolhatod az asztalodon lévő dolgokat, pl. a rajz- és festőkellékeidet.


Íme az én eszközeim közül pár:

9. Gyűjts néhány színes virágot és levelet, préseld le őket és ragaszd a füzetedbe! Le is festheted őket a mellettük lévő oldalra.

Nézd csak, én így csináltam:

Ugye Te is kedvet kaptál?

Ha van kedved oszd meg velem a gyermeke(i)ddel készült alkotásodat emailben, szeretettel várom a timiart00@gmail.com címre.

Ha még több festő videóra vagy kíváncsi, kérlek iratkozz fel a YouTube csatornámra.

Tetszett? Kérlek oszd meg Facebookon is!

Jó festést, örömteli alkotást kívánok!

Legyél te az első, aki értesül az újdonságokról!

Név*:
E-mail cím*:
Az adatkezelési szabályzatot ide kattintva tekintheti meg.
Hírlevélküldő szoftver
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el