Hogyan kösd le gyermeked.... 4. rész

2020.10.08
Remélem tetszettek az eddigi ötleteim. Ha még nem olvastad őket, a Blog fülön megtalálod, vagy ide kattintva:
A folytatásban is bemutatok 4 szuper ötletet.


10. Adj színeket az oldaladra és utána erre rajzolj! Én az alábbi képet úgy készítettem, hogy első lépésben kiszíneztem kék és sárga szövegkiemelőkkel az egész oldalt és utána megrajzoltam ceruzával majd fekete tűfilccel a lány arcát és a pillangókat. Ezután pedig sárga és pink csillámos zselés tollakkal díszítettem.

A kész rajz és a hozzá használt eszközök.


11. A következő két oldalon az akvarell festékkel játszottam. Az elsőn, miután körbe ragasztottam a lapot maszkoló szalaggal, bevizezett papírra narancs és sötét zöld színeket festettem fel váltakozva, miközben a füzetet megdöntöttem, és így figyeltem, hogyan folynak össze a különböző árnyalatok. Ez egy nagyon jó relaxációs gyakorlat, és még érdekes alakzatokat is felfedezhetünk a pacákban, ha sokáig nézzük.
Ugyanez igaz a második oldalnál is, amikor csak napsárga színnel festettem különböző egyszerű mintákat. Ennél az a lényeg, hogy a lapot teljesen befedd random alakzatokkal. Nem kell rajta gondolkodni, csak hagyd, hogy megteljen a lap foltokkal, vonalakkal.
12. Alkoss úgy, mint egy gyerek! A füzet egyik oldalát festékezd össze, majd csukd be a füzetet, hogy a másik oldalra áttapadjon a minta tükörképe! Így egy szimmetrikus óriás pacád lesz, amire száradás után akár rajzolhatsz is. Én a pacába egy baglyot láttam bele, ilyen lett:
13. Ragassz a füzetbe újságból kivágott képeket, majd egészítsd ki őket.
Én ilyeneket alkottam akvarell ceruzával. Az első tengerparti képet elmostam vízzel, a másodikat is hagytam ceruza rajzként.
Ugye Te is kedvet kaptál?
Ha van kedved oszd meg velem a gyermeke(i)ddel készült alkotásodat emailben, szeretettel várom a timiart00@gmail.com címre.
Ha még több festő videóra vagy kíváncsi, kérlek iratkozz fel a YouTube csatornámra:
Tetszett? Kérlek oszd meg Facebookon is!
Jó festést, örömteli alkotást kívánok!
Timi
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el