Skechbookom

2020.10.28
Nemrég vettem magamnak egy új vázlatfüzetet, mert az előző betelt. 
Ebbe elkezdtem a gyerekkori kedvenc rajzfilmjeimet megörökíteni. Ha nem tudod itt súgom meg, hogy van egy Facebook csoportom, amit még márciusban a karantén idején hoztam létre azzal a céllal, hogy gyerekeknek mesélek online. Neve: Mesék, rajzok, online festés – Takács Timi Art. Ha van kedved csatlakozz! Linkje:

Aztán tovább bővítettem a csoportbeli tevékenységet és elkezdtem egyszerű rajzokat tanítani a gyerkőcöknek. Például ilyeneket:
Az új sketchbookba is olyan rajzokat kezdtem el készíteni, amiket ebbe a csoportba szántam. Mivel alapvetően gyerekeknek szóló tartalmakat helyezek ott el, ezért a kedvenc rajzfilmjeimet örökítettem meg egy-egy képkocka erejéig. Van itt Nagy ho-ho-ho horgász, Vuk, Frakk a macskák réme, Pityke őrmester és kutyája Marcipán és még sok-sok kedves mese.
Ti emlékeztek rájuk? Szoktatok nézni ezek közül a gyermekeitekkel? Én igen, jobban preferálom, ha néha TV elé ülnek, hogy ezeket nézzék, inkább mint a mai, agresszív, hangos, villódzó és idegesítő meséket.
Ezek a filmkocka rajzok vagy képregények rajzolása, festése egyébként remek szórakozási lehetőség! Te is kipróbálhatod, csak oszd fel a lapot téglalapokra/négyzetekre vagy vegyesen, tetszésed szerint és rajzolj bele jeleneteket kedvenc rajzfilmeidből vagy készíts képregényt kedvenc hőseiddel!
Persze más művek is kerültek már ide.
Például női portrék akvarell ceruzával:

Vagy egy kis őszi hangulatot idéző gyors festés, amivel egyúttal kipróbáltam a Pepcos vízfestéket is.... Hát nem lesz a kedvencem........
Ugye Te is kedvet kaptál az alkotáshoz? Próbáld ki itt! 
Ha van kedved oszd meg velem a gyermeke(i)ddel készült alkotásodat emailben, szeretettel várom a timiart00@gmail.com címre. 
Ha még több inspirációra vágysz, kérlek iratkozz fel a YouTube csatornámra:
Tetszett? Kérlek oszd meg Facebookon is!
Jó festést, örömteli alkotást kívánok!
Timi
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el